پژوهش برتر

موفقیت

پژوهش برتر

موفقیت

پروژه هارپHAARP

چهارشنبه, ۲۴ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ

🔴 پروژه HAARP چیست؟


برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا: (High Frequency Active Auroral Research Program معروف به هارپ  HAARP).


به صورت کوتاه می‌شود گفت که:

با استفاده از لایه یونوسفر و امواج رادیویی ELF/ULF/VLF  که یکی از کاربردهای آن انجام پروژه‌های ژئوفیزیکی است و باعث سرخ شدن لایه آیونوسفیر می‌شود؛ همان سرخی و نور غیر معمول در آسمان.


 این تکنولوژی لایه ذکر شده را به نوسان در می‌آورد. این نوسانات به نوبه خود موجب صدا با فرکانس‌های کوتاه از ١ تا ٢٠ هرتس می‌شوند که فرکانس

(Extremely Low Frequency/Ultra Low Frequency ELF/ULF) نام دارند.


این فرکانس‌ها پس از نفوذ به زمین، زمین زلزله ایجاد می‌کنند.


در حال حاضر این تکنولوژی در اختیار روسیه و آمریکا ثبت شده و یک نوع جنگ نوین تکنولوژیکی است. در زمینه کشورهای دیگر هنوز اطلاعاتی ثبت نشده است.


با استفاده از این سلاح مخرب و مخفی می‌توان زلزله، طوفان و پروژه‌های ژئوفیزیکی را به‌وجود آورد تا خسارات زیادی را بر یک کشور متحمل کرد چه اقتصادی چه زیر ساختی!


از نشانه‌های آن مرگ یا سوختگی جانداران محیط زیستی است و شواهدی نشان می دهد بارها در جهان و ایران از این سلاح استفاده شده است.


در مورد نحوه تشخیص این عامل گفتنی است که فرکانس elf قبل وقوع زلزله متغیر و باعث سرخی لایه یونوسفر جو می‌شود. زلزله‌ی چین ۳۰ دقیقه پس از مشاهده‌ی سرخی آیونوسفیر به وقوع پیوست.


اندازه‌گیری فرکانس ELF/ULF در جاهایی که خالی از فرکانس‌های مزاحم دیگر از قبیل برق فشار قوی، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های رادیویی و تلفنی می‌باشد، انجام پذیر است.


 آن‌چه در مورد زلزله هائیتی تعجب ‌برانگیز است، این نکته است که این زمین‌لرزه در منطقه‌ای به وقوع پیوسته که «زلزله‌خیز» نیست.


- مرگ عجیب هزاران ماهی ساردین در سواحل شیلی،

- سقوط جنازه‌های سوخته کلاغ‌ها از آسمان سوئد،

- مرگ ماهی‌ها و دلفین‌های سوخته خلیج فارس هیچ کدام حالت طبیعی نداشته و احتمال می‌رود در اثر آزمایش‌ها و حمله‌هایی در اثر امواج هدایت شونده روی داده و گمانه‌زنی شده است.

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۶/۰۸/۲۴
  • ۲۲۶ نمایش
  • محمد حسین نیکنام

نظرات (۲)

  • مصطفی علی محمد زاده
  • خیلی عالی و خوبه ..موفق باشی 
  • طاها رحمانی
  • دمت گرم 
    حال کردم با مقالت

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی