پژوهش برتر

موفقیت

پژوهش برتر

موفقیت

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۶ ثبت شده است

🔴 پروژه HAARP چیست؟


برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا: (High Frequency Active Auroral Research Program معروف به هارپ  HAARP).


به صورت کوتاه می‌شود گفت که:

با استفاده از لایه یونوسفر و امواج رادیویی ELF/ULF/VLF  که یکی از کاربردهای آن انجام پروژه‌های ژئوفیزیکی است و باعث سرخ شدن لایه آیونوسفیر می‌شود؛ همان سرخی و نور غیر معمول در آسمان.


 این تکنولوژی لایه ذکر شده را به نوسان در می‌آورد. این نوسانات به نوبه خود موجب صدا با فرکانس‌های کوتاه از ١ تا ٢٠ هرتس می‌شوند که فرکانس

(Extremely Low Frequency/Ultra Low Frequency ELF/ULF) نام دارند.


این فرکانس‌ها پس از نفوذ به زمین، زمین زلزله ایجاد می‌کنند.


در حال حاضر این تکنولوژی در اختیار روسیه و آمریکا ثبت شده و یک نوع جنگ نوین تکنولوژیکی است. در زمینه کشورهای دیگر هنوز اطلاعاتی ثبت نشده است.


با استفاده از این سلاح مخرب و مخفی می‌توان زلزله، طوفان و پروژه‌های ژئوفیزیکی را به‌وجود آورد تا خسارات زیادی را بر یک کشور متحمل کرد چه اقتصادی چه زیر ساختی!


از نشانه‌های آن مرگ یا سوختگی جانداران محیط زیستی است و شواهدی نشان می دهد بارها در جهان و ایران از این سلاح استفاده شده است.


در مورد نحوه تشخیص این عامل گفتنی است که فرکانس elf قبل وقوع زلزله متغیر و باعث سرخی لایه یونوسفر جو می‌شود. زلزله‌ی چین ۳۰ دقیقه پس از مشاهده‌ی سرخی آیونوسفیر به وقوع پیوست.


اندازه‌گیری فرکانس ELF/ULF در جاهایی که خالی از فرکانس‌های مزاحم دیگر از قبیل برق فشار قوی، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های رادیویی و تلفنی می‌باشد، انجام پذیر است.


 آن‌چه در مورد زلزله هائیتی تعجب ‌برانگیز است، این نکته است که این زمین‌لرزه در منطقه‌ای به وقوع پیوسته که «زلزله‌خیز» نیست.


- مرگ عجیب هزاران ماهی ساردین در سواحل شیلی،

- سقوط جنازه‌های سوخته کلاغ‌ها از آسمان سوئد،

- مرگ ماهی‌ها و دلفین‌های سوخته خلیج فارس هیچ کدام حالت طبیعی نداشته و احتمال می‌رود در اثر آزمایش‌ها و حمله‌هایی در اثر امواج هدایت شونده روی داده و گمانه‌زنی شده است.

  • محمد حسین نیکنام

دقت کردین جملات وارونه چگونه است ؟

 (( گنج )) (( جنگ)) مى شود ، (( درمان)) (( نامرد)) و (( قهقهه)) (( هق هق )) !!! ولى (( دزد)) همان (( دزد)) است (( درد )) همان (( درد )) است و (( گرگ)) همان (( گرگ)) ... ارى نمی دانم چرا (( من )) (( نم)) زده است و (( یار )) (( راى)) عوض کرده است ، (( راه)) گویى (( هار )) شده ، و (( روز )) ب (( زور )) میگذرد ، (( اشنا)) را جز در (( انشا )) نمیبینى و چه (( سرد)) است این ((درس)) زندگى ، اینجاست ک (( مرگ)) برایم (( گرم )) میشود چرا که (( درد )) همان (( درد )) است  

  • محمد حسین نیکنام